Hər gün yeni bir kitab

055 695 27 97, 055 212 42 37, 012 431 16 62

20 Yanvar metrosuna PULSUZ çatdırılma

Marketinqə dair 300 başlıca sual - Philip Kotler

Marketinqə dair 300 başlıca sual - Philip Kotler

Philip Kotler

desc desc desc desc desc

0

Ölçü

130x200

Cild

Yumşaq

Səhifə sayı

264

Tərcüməçi

Gülcahan Mirməmməd

Endirim faizi

20 %

Baxış sayı

930

6.796.79

8.498.49

1


Kitab haqqında

Sual-cavab formasında tərtib edilmiş bu kitab strateji marketinq sahəsində dünyanın ən məş­hur ek­spert­lərindən biri, müasir marketoloqların yol­gös­tərəni hesab edilən Filip Kotlerin bilik və çoxillik təc­rü­bəsinin məhsulu sayıla bilər. Siz bu kitabı oxumaqla marketinq üzrə mütəxəssislərə uğur qazanmaq üçün hansı vər­dişlərin vacib olduğunu, şirkətdə marketinqin effektivliyinin necə qiymətləndirilməsini, tənəz­zül zamanı hansı marketinq strategiyalarının daha məq­sədə­uyğun olduğunu, qloballaşma və yeni texnologiyalar ilə əlaqədar hal-hazırda marketinqin rolunun necə də­yişdiyini, marketinq şöbələrinin gələcəkdə necə olacağını öyrənəcəksiniz.
Kitab şirkət rəhbərləri, marketinq menecerləri, prak­­tik marketoloqlar, brend menecerlər, ali ixtisas mək­təblərinin müəllim və tələbələrinə ünvanlanıb.


Rəylər

comment

Fəri Əzimli23 May 2020

Əlaaaaaaaa-aaaaaaaaa-aaaaaaaaaaa——aaaaaaaaaaa(nolub aə mən tarzanam?)

comment

aa18 May 2020

aa

Rəy yaz

comment