Hər gün yeni bir kitab

055 695 27 97, 055 212 42 37, 012 431 16 62

20 Yanvar metrosuna PULSUZ çatdırılma

Marketinqə dair 300 başlıca sual

Marketinqə dair 300 başlıca sual

Philip Kotler

Ölçü

130x200

Cild

Yumşaq

Səhifə sayı

264

Tərcüməçi

Gülcahan Mirməmməd

Endirim faizi

20 %

Baxış sayı

1658

desc desc desc desc desc

1


6.796.79

8.498.49

1


Kitab haqqında

Sual-cavab formasında tərtib edilmiş bu kitab strateji marketinq sahəsində dünyanın ən məş­hur ek­spert­lərindən biri, müasir marketoloqların yol­gös­tərəni hesab edilən Filip Kotlerin bilik və çoxillik təc­rü­bəsinin məhsulu sayıla bilər. Siz bu kitabı oxumaqla marketinq üzrə mütəxəssislərə uğur qazanmaq üçün hansı vər­dişlərin vacib olduğunu, şirkətdə marketinqin effektivliyinin necə qiymətləndirilməsini, tənəz­zül zamanı hansı marketinq strategiyalarının daha məq­sədə­uyğun olduğunu, qloballaşma və yeni texnologiyalar ilə əlaqədar hal-hazırda marketinqin rolunun necə də­yişdiyini, marketinq şöbələrinin gələcəkdə necə olacağını öyrənəcəksiniz.
Kitab şirkət rəhbərləri, marketinq menecerləri, prak­­tik marketoloqlar, brend menecerlər, ali ixtisas mək­təblərinin müəllim və tələbələrinə ünvanlanıb.

Rəylər

comment

Fəri Əzimli23 May 2020

Əlaaaaaaaa-aaaaaaaaa-aaaaaaaaaaa——aaaaaaaaaaa(nolub aə mən tarzanam?)

comment

aa18 May 2020

aa

Rəy yaz

comment