Sual-cavab formasında tərtib edilmiş bu kitab strateji marketinq sahəsində dünyanın ən məşhur ekspertlərindən biri, müasir marketoloqların yolgöstərəni hesab edilən Filip Kotlerin bilik və çoxillik təcrübəsinin məhsulu sayıla bilər. Siz bu kitabı oxumaqla marketinq üzrə mütəxəssislərə uğur qazanmaq üçün hansı vərdişlərin vacib olduğunu, şirkətdə marketinqin effektivliyinin necə qiymətləndirilməsini, tənəzzül zamanı hansı marketinq strategiyalarının daha məqsədəuyğun olduğunu, qloballaşma və yeni texnologiyalar ilə əlaqədar hal-hazırda marketinqin rolunun necə dəyişdiyini, marketinq şöbələrinin gələcəkdə necə olacağını öyrənəcəksiniz. Kitab şirkət rəhbərləri, marketinq menecerləri, praktik marketoloqlar, brend menecerlər, ali ixtisas məktəblərinin müəllim və tələbələrinə ünvanlanıb.
Paylaş
Facebookdan gələn rəylər
Rəylər
Fəri Əzimli23 May 2020
Əlaaaaaaaa-aaaaaaaaa-aaaaaaaaaaa——aaaaaaaaaaa(nolub aə mən tarzanam?)
Facebookdan gələn rəylər
Rəylər
Fəri Əzimli23 May 2020
Əlaaaaaaaa-aaaaaaaaa-aaaaaaaaaaa——aaaaaaaaaaa(nolub aə mən tarzanam?)
aa18 May 2020
aa
Rəy yaz